Zemřel Mika Ahola

17.01.2012 09:51

Po těžkém pádu v tréninku po měsíci léčení podlehl svým zraněním finský jezdec Mika Ahola. Neoficiální zprávy hovoří o selhání ledvin.

Mika Ahola rozhodně patřil mezi nejlepší jezdce endurové historie. Od roku 2007 získal pět světových titulů, a navíc jako jediný muž v historii ve všech třídách (E1, E2 a E3), které se dneska jezdí. Ahola také v dresu Finska vyhrál sedmkrát titul na Šestidenní ISDE, třikrát tam triumfoval i v individuální soutěž. „Na konci minulého roku jsem měl za sebou 21 let závodění a to se člověk pořádně zamyslí. A já jsem nahlédl do své duše a zjistil jsem, že už nemám dost ambicí pokračovat. Proto jsem se rozhodl skončit. Dal jsem tomuto sportu všechno a také enduro mi toho hodně vzalo, hlavně času, který jsem mohl věnovat rodině. Získal jsem ale tolik přátel, fanoušků a ocenění, že se mi o tom ani nezdálo, když jsem kdysi začínal. Naplnil jsem plně své ambice a je čas se rozhlédnout, co jiného, než enduro, svět nabízí,“ napsal Ahola ve svém novoročním prohlášení.

ČEST JEHO PAMÁTCE!

 

Zpět