První mistrovské enduro...

04.04.2011 17:59

Tak o víkendu proběhly první závody mistrovství ČR v Enduru, a to na trati v Hradišti u Klatov. Celý podnik byl pojat jako sprint enduro. Takže nebyla žádná jízda někde po trati, ale byla jen jedna měřená erzeta. To znamená, že po vjezdu do časovky, která byla 20minut, jezdec odjel měřený test, pak měl tak 10minut čas a pak zase jel rovnou do jakoby dalšího kola. Takhle se tam každej jezdec musel project sedmkrát. Z toho byl první test neměřený a měřilo se pouze šest kol.  Musím říct, že jsem se docela těšil, ale bohužel po čtvrtečním navštívení trati mě to trochu přešlo. Celá erzeta byla težená mimo motokrosovou trať a jezdec se vlastně motal v přilehlých lesích. Celý kolo byla jedna velká motanice snad se dvěma rovinkama kde jsem řadil trojku. Jinak se to jelo celé na dvojku. Ještě abych se vrátil k povrchu...  když to vezmu tak se to vlastně jelo jen na kamenech a kořenech, a postupem času se vyjely snad všude dost hluboký koleje, který to rozhodně nezjednodušily. Po již zmiňovaný motokrosový trati se jelo všeho všudy tak 200metrů, což si myslím je velká škoda. Mě osobně to vůbec nesedlo a nešlo. To jak jsem padal a dělal strašný chyby radši ani nebudu mluvit. A zajížděný časy to taky dokazovaly...  radši bych se za to zahrabal :-(  Sám jsem si myslel na mnohem lepší umístění, ale prostě to nešlo. A na konec jsem to ještě završil docela dobrou držkou mezi nějaký stromky. Docela dobře jsem si při tom zmastil ruku. Takže v neděli od druhýho kola jsem si to musel každý kolo nechat obstříknout abych se vůbec udržel řidítek. Nakonec se ukázalo že to odnesly jen klouby... ruka sice vypadala všelijak, ale alspoň že to není zlomený. Takže na úvod sezony byl pro mě tenhle závod velký zklamání... Jak postavením erzety tak samo i výsledkem...  Takže trénovat a zase jen trénovat aby to příště bylo lepší.

 

Tak ješte pár fotek pro potěchu oka a možná i pro zasmátí...

 

Zpět