Vydařený trenink

16.02.2009 13:42

Tak všechny po delší době zdravím :-)

Naposled co jsem tu byl tak jsem se připravoval na víkendový trenink v Břeclavi kam jsem také odjel. Musím říct že trenink to byl perfektní! V sobotu jsme dorazili na místo a to do Břeclav - Hrušky. Trat byla perfektní, bez sněhu a povrch byl akorát. Tak jsme v sobotu potrenovali a v neděli ráno jsme na to chtěli jít znova...  Ale bohužel napadlo asi 10cm sněhu a mrzlo jak blázen. Tak jsme se z Davidem rozhodli že pojedem zpátky. Po cestě na zpátek jsme měli docela dobrej nápad že si ještě zajezdíme v hale a tak jsme taky udělali. Jízda byla taky super, ale jen do třetí jízdy...  Ve třetí jízdě mě to nějak nevyšlo a plesknul jsem  sebou docela šikovně na pravou stranu a přitom si zlomil levou nohu. Takže jsem trenink docela dobře zakončil. Když mě po různých problemech dopravili do Kolína do nemocnice kde udělali rentgen bylo na 100% jistý že to mam pěkně přelomený ... Takže fofrem na sál kde mě perfektně sešroubovali nohu. Jen tak pro zajímavost jsem si šikovně zlomil stehení kost... No a dneska vlastně je to první den po 14dnech kdy mě pustili z nemocnice a začne zase pro změnu rehabilitace.

Mějte se všichni fajn a až zase budou novinky tak něco napíšu :-)

Zpět