O pohár Lysé hory 2009

15.06.2009 19:00

Dne 13.6. se konal sedmý ročník závodu " O pohár Lysé hory" a já jsem se taky zúčastnil. Počet jezdců na startu byl zase něco kolem dvouset účastníků, což je docela pořádná účast! Ráno před závodem nás přivítalo studené počasí a zataženo. Dokonce i občas zapršelo, ale nakonec se postupem času vyjasnilo a ve třetím kole už bylo jasno a docela i teplo.  Start prvního jezdce byl v 10.00 hodin, já jsem startoval v 10,27hod. Jeli se celkem tři kola a v každém kole bylo 5 časovek. Trat byla jako minulý rok perfektní. Povětšinou se jelo po lesních cestách a bylo jen velmi málo přejezdů po asfaltu. V každém kole byly dva testy, jeden crosstest a jeden extremtest. Cross se jel na louce a byla to jen motanice zatáček, na konci testu bylo pro zpestření pár překážek z klád. Některým jezdcům to ale dělalo docela dost velké problemy. Extrem se jel na vykácené pasece která byla na šikmině a mě osobně se líbil mnohem víc než cross.

Po trati jsem všechno zvládal v pohodě a až na jedno malinké zaváhání ve výjezdu na Ondřejník(největší výjezd) kde se mě do cesty připletli dva jiní jezdci a byl z toho menší pád bylo všechno OK. Konečně si začínám zase víc věřit a vím že noha už funguje tak jak má. Testy mě bohužel moc nešly... :-(  Extrem by ještě šel, ale CT byl pro mě katastrofa. Aspoň že byly na konci ty klády, které mě docela vycházely. Takže z toho nebylo nějak valné umístění :-(

Takže teď už jen začít pořádně a ještě víc trenovat než doposavad aby to na mistráku bylo o 100procent lepší!

Aspoň přikládám dvě fotky, víc jich bohužel nemám. Kdo chce vidět celou galerii tak tady přidávám odkaz: www.marsalek.paskov.cz/foto_index.php?fid=50502

 

Zpět