MČR Uhlířské Janovice

03.10.2011 20:09

Tak máme za sebou poslední podnik v enduru... A již tradičně se tento podnik jel v Uhlířských Janovicích. I tento rok bylo depo v areálu firmy Kooperativa, kde bylo i perfektní zázemí. Nechybělo tady vlastně vůbec nic...  Co se tratě týče, tak i tady pořadatelé pořádně zapracovali a připravili opravdu pěkný svezení. Po trati myslím nechybělo vůbec nic. Našli se tady úseky, na kterých si člověk odpočnul, ale samozřejmě i úseky, na kterých se zase dost zapotil. Myslím, že ten kdo přijel a svezl se, určitě neprohloupil a to co jsme všichni očekávali a na co jsme se těšili, tak pořadatelé zvládli perfektně. I samotné rychlostky byly perfektní. Jako každý rok tak i tento byly připraveny dvě rychlostky. Jeden ET a jeden CT. Tak a teď k samotným testům...  ET byl zase natažen kousek od Kácova a namotám byl opravdu krásně. Pořadatelé tentokrát vypustily zrádný bahna, který minulý rok prověřili snad každého. Ale i bez bahen to byl moc pěkně namotaný test. CT byl zase namotán kousek od obce Zderadiny. A byl skoro stejný jako minulý rok. Jen myslím, že se tento rok o dost víc prášilo a vyjeli se tvrdé a prašné koleje. Celý CT byl na posekaných loukách takže to ze začátku docela klouzalo. Postupem času jak se CT vyjížděl, to bylo lepší a lepší, ikdyž ustlat si nebyl problém ani tak:-)

Já jsem se po začátečních problémech rozjížděl dost pomalu, a vůbec mě to nějak nešlo. Dokonce jsem měl po trati i dost blbý pád kdy jsem v trávě neviděl starou kolej a tak na pětku jsem z toho vystoupil. Naštěstí se nic vážnýho nestalo a já jsem pokračoval dál. Mnohem líp mě seděl ET, ale ani tady to nebyl žádný zázrak. Zbytečně jsem dělal moc chyb, a dost jsem se i válel. Na CT to bylo ještě horší, člověk to pak chtěl vždycky zachránit a nakonec udělal chyb ještě mnohem víc. No bohužel kdo netrénuje tak nemůže zajíždět ani žádné perfektní časy. A tak jsem si na druhý den řekl, že si chci hlavně pěkně zajezdit a hlavně se v celku vrátit. A myslím, že jsem si ten druhý den užíval mnohem víc. Takže teď když zdraví dá, a bude čas, tak se ještě svezu na závěrečném mistrovství Německa v Zschopau, no a pak se už je definitivní konec sezony...  Pak si musím sednout a v klidu si rozmyslet jestli příští rok ještě něco bude nebo už ne...

 

Tady je pár odkazů na videa...

https://www.youtube.com/watch?v=fs4Qpc0B9-4&feature=related

https://www.youtube.com/watch?v=qqTW9kca8Wk

Zpět