MČR Uhlířské Janovice

22.09.2008 19:48

Tak máme za sebou poslední závod našeho mistrovství. Hned na začátek musím říct že to byl určitě nejlepší závod letošního roku. Po trati to bylo perfektní, se vším co k enduru patří.... pěkné výjezdy i sjezdy, průjezdy potokem, nějaké to bahínko... no prostě všechno možné!Samozřejmě i depo bylo náležitě vybavené. Byly zde sprchy s teplou vodou:-) , dostatek záchodů a i přípojky s el. proudem. A depo bylo umístěné v areálu Kooperativy a tím pádem bylo celé s betonovým povrchem... takže žádné bláto pod nohama :-). Po trati bylo i spousta zajímavých úseků pro diváky kteří měli cestu krásně značenou až na místo. Takže nebyla nouze ani o spousta fandů, kteří lemovali tyto úseky z obou stran. A že lidí tam určitě málo nebylo! Tak a teď něco k trati.... jeden kolo mělo cca 80km. A po oba dva dny jsme ho jeli 3x. Jak už jsem psal tak po trati bylo spousta sjezdů a výjezdů... ty se postupem času stávaly náročnější a náročnější, protože postupem času se odkrývalo víc a víc kořenů a přibývalo více volných kamenů a hlavně spousta prachu který vše zakrýval. Ale všechno se dalo vyjet celkem v pohodě. Jen se to chtělo pořádně dívat na cestu. CT byl namotán na louce a jezdil se něco kolem 5.50 Našlo se tam docela dost zajímavých míst a i pár odskoků ze stráně. Mě osobně se líbil. ET byl umístěn z části po louce a v lese. Jel se něco okolo 5.40. Byl více náročnější a bylo tady i více míst kde mohl udělat člověk chybu. Bylo tady pár výjezdíků do stráně a jeden vypečenější výjezd na pasece. A na závěr ET byly ještě dvě bahínka. Bohužel se mě druhé bahínko stalo osudným hned druhý den v prvním kole :-(

A teď něco k závodu.... startoval jsem ve druhé minutě společně s Šípem a Klimešem. Po trati jsme jeli skoro jako první takže jsme ji tak trochu i čistili... První den se mě docela dařilo, ale výsledek jsem pokazil chybama na enduru. Takže z toho bylo sedmé místo. Druhý den jsem si brousil zuby na lepší umístění, ale bohužel jsem to zazdil hned na prvním enduru kde jsem upadl těsně před cílem :-( Druhé enduro nebylo o nic lepší... Nakonec jsem v celkovém hodnocení za celý rok skončil na 6.místě.

Po velmi napínavém boji mezi Víťou Kuklíkem a Radkem Tomanem se více štěstí přiklonilo k Radkovi a tak se stal mistrem republiky on.

Na závěr musím ještě jednou poděkovat pořadatelům, protože to bylo prostě super. Držím palce ať je více takových závodů!!

24.9. ..... přidána fotogalerie

Zpět