MČR Šumperk

14.07.2010 08:04

Tak máme za sebou druhý závod MČR v Šumperku. Sice to byl druhý závod ale konečně taky po delší době první klasika. Závody se konaly v obci Hrabenov nedaleko Šumperka. Závody pořádal pan Coufal, ten se se svou rodinou a pořadatelskou skupinou opravdu snažil a uspořádali pěkné závody. Vložky byly poměrně hodně zamotané a některé zatáčky mě opravdu vůbec nešly. Trať většinou vedla po lesních cestách, vyloženě po lese se jelo jen málo. Samozřejmě že krátké přejezdy byly i po asfaltové cestě. Jediné náročnější místo byl krátký výjezd po volných kamenech. Na trati byly dvě vložky. CT byl situován na odkloněné louce, stejně jako v předcházejícím roce, kde se jezdilo po kraji lesa a v remízcích. Jelo se jen v opačném směru. Vložka byla poměrně hodně zamotaná a míst kde se přidalo bylo opravdu jen pár, některé zatáčky ani nevycházely na rejd, ale bylo to pro všechny stejné. Druhý test se nacházel pár kilometrů od toho předloňského, na kamenito-hlinitém podkladu mezi silnicí a žel. tratí. Ležel na pozemku p. Coufala, který si zde vybudoval takový malý extrem test. První část testu vedla křovím v již vyjetých drážkách které byly opět trochu zamotané. Jelo se taky přes jakoby příkop naplněný vodou, byl zde taky jeden skok z louky do lesíka a pak se vyjíždělo na volnou louku. Na louce byl už zmíněný extrem tetst kde byly lavice, jeden dvoják, klopenka, gumy na placato i na stojáka, různé odskoky, klády větší i menší, kameny, krátká roleta a pak zase pár zatáček do cíle.

Tak a teď u ž k tomu jak mě to šlo.... spíš teda nešlo. Bohužel jsem dělal poměrně hodně chyb a docela i padal. Hlavně CT který byl na louce mě vůbec nešel, tady jsem dělal nejvíce chyb. Samozřejmě i časy tomu odpovídaly. Tady jsem se s časem pohyboval kolem 9 místa ve třídě. Určitě vím že bez chyb by to bylo o dost lepší. Druhý test mě šel o poznání lépe, ale ani tady jsem se nevyvaroval občasné chybě a i dvoum pádům. Tady jsem zajížděl časy kolem 3:24 Bez pádů si myslím že by to mohlo být určitě o nějakých 5 až 10 vteřin lepší. Což už by bylo docela dobré. Nakonec jsem v sobotu byl na 9místě a v neděli na 8místě.

 

Tady přikládám adresu na reportáž ze světa motorů :  

https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/210471290250026-svet-motoru/?streamtype=WM2

Zpět