MČR Mšeno

18.08.2010 08:58

Tak máme za sebou další podnik endurového mistráku. Tentokrát se jelo ve Mšeně u Mělníka. Už dopředu jsem věděl že trať bude hodně zajímavá...  bohužel deštivé počasí, které panovalo už od pátečního večera udělalo s tratí své. Jinak pěkná trať, se kterou měli pořadatelé určitě spousta práce, se přes vytrvalý déšť změnila k nepoznání. Ráno v den startu nás zase přivítal déšť, start prvního jezdce byl na osmou hodinu. Jako první startovala třída E3 pak E1 a nakonec moje třída E2. Už ráno bylo jasné že po trati to bude hodně zajímavé...  Od startu se jelo rovnou na Extrem test který byl kousek pod městem ve starém kravíně. V kravíně to pěkně klouzalo a venku ještě víc :-) Pořadatelé tam připravili pár překážek, jako přejezd betonových sloupů a další vychytávky. Z extrem testu se vyráželo na trať. Do první časovky se jelo přes první kaňon kde už při prvním průjezdu bylo vody až dost. Než se dojelo do časovky ještě jsem si dal CT který byl opravdu perfektní. Jel se na poli kousek od depa. Byl opravdu dost rychlý a opravdu pěkný. Děšť udělal své i tady a z pole se stala docela pěkná klouzačka... Bohužel jsem dvakrát upadl a tak čas za nic nestál. Po první časovce se jelo na ET který byl v přilehlém lesíku. Už první projetí naznačovalo že se tady vytvoří hodně hluboké koleje. A taky se tak stalo, už ve druhém kole to byla jedna velká jednokolejka a některé úseky se musely dokonce vypustit nebo přeznačit. Z ET se pokračovalo do druhé časovky kde byl druhý kaňon. Ten už při prvním průjezdu byl taky hodně zajímavý. Místo potůčku tam už tekla řeka a místy byla voda opravdu hodně hluboká. Z druhé časovky do třetí - cílové už to bylo v pohodě. Já jsem bohužel za první kolo nachytal asi 18minut. Bohužel jsem občas zapadl a tak jsem musel několikrát tahat a to mě stálo drahocené minuty. Bohužel to nebylo vše, ve druhém kole se mě v prvním kaňonu podařilo zase trochu zapadnout a při průjezdu jednou hodně velkou louží mě motorka nasála vodu. Sice se mě jí povedlo rozpohybovat ale už mě to stálo moc času a tak jsem byl venku. Jen pro zajímavost, první den dojelo jen 12jezdců a to cca ze 160. Druhé kolo už byl  pro neprůjezdnost uzavřen ET a poslední časovka byla pořadatelema zrušena.

Druhý denuž to bylo o poznání lepší. Neprůjezdná místa byla zrušena, nebo přeznačena. To samé udělaly i s ET. Po trati to byla samá kolej, ale už alspon nebylo tolik vody. Endurotest byl taky jednokolejný, ale alspoň průjezdný. CT postupem času trochu oschnul, takže to bylo o dost lepší. Většina míst se tedy dala project bez větších problémů. V neděli se mě dařilo už u něco líp. Bohužel ET mě vůbec nešel a z jednokolejky jsem dost často vypadával a tomu taky odovídal čas :-( . CT mě šel o dost lépe, nebýt zbytečných chyb a dvou pádů mohlo to být ještě lepší. XT se dal project taky bez problémů, jen si musel dávat člověk pozor na to, že to v kravíně docela dost klouže :-). Takže abych to sesumíroval... v neděli to nestálo za nic a bylo to bez bodů. V sobotu už to bylo o něco lepší a dojel jsem si pro body za 4 místo v E2

Již tento víkend se jede další podnik a to nedaleko Plzňe....

Zpět