MČR Kopidlo

18.07.2011 16:29

O víkendu 16.-17.7.2011 pokračoval seriál Mistrovství ČR enduro v Kopidle. Po dvou endurosprintech se letos poprvé konalo klasické enduro, takže jsem se dost těšil. Trať byla celkem dost jednoduchá, většinou vedla po přilehlých loukách a polích. Malou vyjímkou byl průjezd lesem, s několika pěknými pasážemi a pěkným výjezdem, který byl jediným zpestřením. Jinak po oba dny nás provázelo krásné počasí a tak jsme si to celkem užívali.

ENDUROTEST byl moc pěkný a hodně se mě líbil. Byl to klasický test se spoustou pěkných úseků. Zase nechyběl ani pěkný kaňon na který navazoval pěkný výjezd. No našlo se tam opravdu všechno... výjezdy, sjezdy, kameny, kořeny.  Nejrychlejší ho jezdili kolem 3 a půl minut. Já jsem ho zajížděl pod 4minuty, s tolika chybama to rychleji ani nešlo. Kdyby se člověk pořád neválel tak by to mohlo být i lepší...

CROSSTEST byl namotán na louce a byl dost zamotaný. Postupem času byl i dost prašný a plný prachových tobogánů. Tady jsem si nějak vůbec nevěděl rady jak to mám jezdit. Ti nějrychlejší ho zajížděli těsně kolem tří minut. Já svůj čas tady radši ani nebudu rozšiřovat, ale bylo to o dost horší :-( Nevyhýbaje se pádů v prašných tobogánech a dalších spusta chyb, který jsem nasekal... nemůžu se teda divit, že čas byl tak strašný.

Nakonec to dopadlo v sobotu na 12místo a v neděli jsem si trochu polepšil na místo desáté. Není to žádný zázrak a tak to budu muset napravit na příštím závodě!

Teď nás čeká téměř dva měsíce pauza a seriál bude pokračovat až začátkem září ve Mšeně...

 

 

Zpět