MČR Kopidlo

24.08.2010 21:08

Tak je za náma 4. závod mistrovství ČR v enduru. Tentokrát se jel v okolí obce Kopidlo nedaleko Plzně. Po Mšenském pekle :-) to byl docela odpočinkový závod. Ale taky to bylo mnohem méně náročný závod pro techniku, která dostala ve Mšeně opravdu zabrat. Do Kopidle nakonec přijelo docela dost jezdců. Osobně jsem si myslel, že se dostaví jen hrstka lidí, protože poměrně dost lidí mělo co dělat aby připravilo stroje. Hodně lidí mělo totiž utopenou motorku...

Ted už k samotným závodům. V sobotu se jelo celkem pět okruhů. Pořadatelé sice psali, že kolo má 50km, ale myslím, že kolo mělo tak něco kolem 30km. Trať vedla většinou po polích a loukách, ale našlo se i pár úseků v lese na kořenech a v prachu. Testy byly celkem dva... Crostest byl namotán na louce. Byl stejný jako při sprintu, který se tam jel minulý rok. Takže zde byly i vyjeté koleje z minulého roku. Jezdil se kolem 3 minut. Endurotest byl celkem náročný, jezdil se kolem 5 minut. Byl v kamenitém kaňonu, hodně kořenů, výjezdů, sjezdů… celkem pěkný.

První den se mi nejelo moc dobře, protože jsem měl technické problémy. Už od prvního kola mě začalo prokluzovat zadní kolo na ráfku. Každý si asi umí představit, že se s tím moc dobře závodit nedalo...  poslední kola už to bylo tak strašný, že jsem nedokázal vyject ani jeden výjezd na testech. Na výjezdu z kaňonu jsem musel dokonce seskočit z motorky a tlačit abych ho vůbec vyjel :-( Zkusil jsem udělat pár oprav, ale bohužel se mě to nepovedlo vyřešit. Takže i zajížděné časy nebyly nic moc. Vlastně byly přímo strašné...

Na druhý den se mě problém už konečně podařil vyřešit a tak jsem zase mohl začít závodit. Všechno už bylo o moc lepší. První a druhé kolo na endurotestu jsem pokazil, ale ostatní jsem se už pořád jen zlepšoval a zajížděl časy okolo 5minut. Což už bylo o dost lepší než v sobotu. Crostest se mě ale vůbec nedařil, dělal jsem zbytečné chyby a prokládal jsem to občas i menšíma pádama. Tomu odpovídaly i časy... tady jsem zajížděl časy kolem 3.18 :-(  Nakonec to v neděli vyšlo na 5.místo což docela na ty chyby jde. 

Poslední závod se jede v Uhlířských Janovicích a to 2-3. 10. 2010 Jsem už hodně zvědavej jakou trať pro nás pořadatelé připraví. Protože při posledním závodě to bylo opravdu super...  a to jak testy, tak i trať.

Zpět