Po delší době zase trenink...

09.05.2009 09:27

O tomto pátku jsem se po dlouhé pauze zaviněné úrazem vydal na první větší trenink. Nedaleko Klatov se totiž jel další podnik JBR- serialu a to v Hradišti u Klatov. Pojal jsem to opravdu jen jako trenink a protože jsem nechtěl nohu ještě moc zatěžovat... (přece jen je to od zranění teprve necelé 3měsíce)... tak jsem si řekl že odjedu jen část CC. Celý závod se měl jet dvě a půl hodiny. Trat nebyla žádný extrem, ale našlo se tam od všeho trochu. Z části se jelo po MX trati, pak po louce kde bylo namotáno pár zatáček, potom trat pokračovala do přilehlého lesa kde bylo pár zajímavých pasáží. Divácky nejvyhledávanější byl asi přejezd přes volné kameny a potom jeden výjezd zakončený zase kameny a hned za kameny byl menší sjezd do bláta a hned zase menší výjezd. K samotnému závodu: odstartoval jsem nicmoc asi na 6místě. Postupem času jsem se propracoval asi na 3místo a tam jsem kroužil až do doby kdy jsem usoudil že noha už toho má poměrně dost a tak jsem zastavil na menší zastávku. Trochu jsem se občerstvil :-)  a vyrazil dál. Po delší době jsem toho měl už docela dost, přece jen jsem už na motorce už dost dlouho neseděl a tak jsem radši zastavil a skončil. Byl jsem rád že na motorce vůbec sedím správně a ne opačně...    Noha docela fungovala, ale bylo poznat že to ještě není ono! Doufám že to brzo doženu a dostanu se co nejdříve zase do tempa :-)

Dnes jsem přidal do fotogalerie nějaké fotky...

Zpět