Konec sezony...

03.11.2011 07:58

Tak máme za sebou další sezonu...

Na konec téhle sezony jsem se ještě nechal ukecat a svezl jsem se na posledních závodech Steel Pro Cupu v Číháni. Závody se pořadatelům povedly a já se ještě pěkně svezl, ikdyž více jak po měsíční pauze to byl docela záběr :-). Trať byla moc pěkně postavená, bylo tam moc hezkých úseků. Jedinou výhradu bych měl k tomu, že místy byla trať až moc úzká. A tím pádem se dost blbě předjíždělo. Ale jinak to bylo opravdu moc hezké. Po odjetí závodů bylo hned i vyhlášení jak samotných závodů, tak i celkového pořadí v Steel Pro Cupu. Já jsem se nakonec v celkovém hodnocení umístil na druhém místě. Samotné vyhlášení bylo přímo na závodišti v pěkném krytém stanu, který se opravdu hodil... Protože ve studeném počasí byl člověk moc rád když se mohl někam schovat :-) Takže ted už je opravdu úplný konec...  :-)  Teď si člověk už může jen sednout a přemýšlet co musí na příští rok udělat líp, aby byl rychlejší než doposud. A mě osobně asi bude čekat operace ramene, kdy si budu muset asi nechat udělat plastiku vazů. Protože mě ramenno vypadává i při běžných pohybech :-(.

Samozřejmě že se jede ještě spousta závodů, nebo spíše takových přátelských svezení na závěr sezony...  Například MotoKlub Bílina pořádá poslední svezení. Pro info přikládám bližší informace.

závody v cross country motocyklů – poslední tankování CC enduro Bílina – ukončení sezony 2011

Termín – 5.11.2011

Místo – Chotovenka ( obec Světec – okres Teplice) GPS:50.564506,13.825736

Pořadatel – motoklub Bílina - Pavel Nusko 606432028 , Tomáš Novák 725234312

Registracewww.endurobilina.cz

Časový harmonogram závodu

Sobota 5.11.2011 :

1. závod jednotlivců v kategoriích hobby,sport a veterán na 75min  

2.Závod dvojic v kategoriích hobby, profi a veterán na 120min

3.Vyřazovací závod jednotlivců na extrém testu

nově upravená a prodloužená trať, výjezdy které jinde nenajdete, super svezení

!!! trať nemá nic společného s bývalou bahnitou tratí na výsypkách !!!

Více info na www.endurobilina.cz

Více zde: https://enduroklatovy.webnode.cz/news/cc-enduro-bilina-ukonceni-sezony-2011-5-11-2011/

 

Zpět