JBR Srážovice

02.08.2010 08:12

Tak máme za sebou další díl JBR Cupu...  Na začátek musím pochválit trať, byla opravdu pěkně připravená a na první pohled musel každej vidět že to stálo spoustu práce a úsilí. Takže za pěknou trať mají odemne pořadatelé velkou pochvalu :-).  Trať byla v celé délce dostatečně široká a tím i podle mého názoru bezpečná, takže s předjížděním nebyl nejmenší problém. Jinak se tam dalo najít skoro vše... od technických pasáží po rovinky kde se dalo i trochu přidat a i nějaká ta vodní plocha, která byla v tom vedru i docela příjemná :-). Tak a teď už k samotnému závodu. Startovalo se těsně před dvanáctou a jelo se na dvě hodinky. Hned po startu jsem se prodral na druhé místo a snažil jsem se co nejvíc uject ostatním, ale bohužel po pár kolech přišla velká krize :-( Ikdyž jsem se snažil tak to prostě nešlo a musel jsem hodně zpomalit, protože mě to doslova padalo z rukou. Takže mě asi tak čtyři jezdci dojely a taky předjely. Snažil jsem se hodně pít a myslím že i tím mě tahle krize asi tak před půlkou naštěstí opustila a já zase mohl trochu začít přidávat. Povedlo se mě zase dostat na druhé místo a snažil jsem se dohánět prvního. Asi tak po hodině a čtvrt jsem musel zastavit na tankování a pak jsem zase začal dohánět...  Těsně před koncem jsem se dostal kousek za prvního, ale ten ještě trochu zatáhl...  Já už jsem bohužel neměl tolik síly, navíc jsem udělal ještě dvě chybyčky... dvakrát jsem si to zašlápnul, a tak mě zase trochu odskočil. V posledních dvou kolech jsem ho sice ještě trochu ztačil ztáhnout, ale už to nebylo dost. Asi tak o 6 vteřin byl rychlejší a já nakonec zkončil druhý. Ale moc pěkně jsem se po dlouhé době svezl a to bylo to hlavní...  :-)

Za čtrnáct dní vyrážím na MČR do Mšena tak věřím že se mě konečně povede zaject nějaký dobrý výsledek...  :-)

Zpět