Jak se jelo v Opařanech...

12.09.2010 16:05

Všechno začalo celkem pěkně. V pátek celej den svítilo slunce a nikoho ani nenapadlo, že by v sobotu mohlo být jinak než pěkně. Já jsem do Opařan dorazil kolem osmé hodiny večerní, venku bylo krásně a teplo. Bohužel jsem přijel pozdě a tak jsem si nestačil projít erzety, ale co... říkal jsem si, že to bude stejné jako vždy. Ale když jsem v sobotu dorazil na testy tak cross byl jako vždy stejný, ale endurotest byl úplně jiný :-( 

Tak se vrátíme na start... ten byl v areálu střelnice kousek od Opařan. Ráno nás přivítal drobný deštík, který už zlobil trochu i přes noc. A tak bylo jasný, že počasí zrovna nebude ideální. Jak se později ukázalo tak déšť místo aby ustával tak neustále zesiloval a chvílema pršelo docela dost. Tak start byl v 9.00hod a já jsem vyrážel chvilku po devátý. Samozřejmě že i na startu nás doprovázel drobný déšť. Po trati to bylo opravdu perfektní, a nebýt toho deště tak to bylo přímo super. Bohužel jak jsem říkal, tak z důvodu silného deště, který nechtěl ustát bylo nakonec zrušeno třetí kolo a některé úseky musely být vypuštěny. Jako první test nás čekal cross, když jsem k němu přijížděl viděl jsem, že je stejný jako vždy a tak jsem si trochu vydechl. Kdo Opařany někdy jel tak ví, že cross je vždy na louce s několika odskoky z meze směrem dolů, pak zpět nahoru a dál se vše motá na louce s několika odkloněnými zatáčkami. Na crossu byla taky první časovka do které jsme si najížděli docela dost.  Jako první do testu vyrazil Víťa Kuklík a bylo vidět, že tady déšť ještě moc škody nenadělal. Tráva ještě moc neklouzala a docela držela, a tak se dalo docela ject. Tady ti nejlepší zajížděli čas okolo 1:59 já jsem po projetí testu na oči zajel 2:03 což docela šlo na to, že jsem si test neprocházel. Pak jsme zase pokračovali po trati, která jak jsem říkal, byla pěkně připravená. Ke konci druhé časovky byl endurotest. Když jsem se přibližoval, bylo jasný, že tady už pršelo poměrně dost a že to nebude žádná pohoda. Bohužel jsem si neprošel ani tento test a tak jsem se rozhodl si project test hodně pomalu abych se podíval co kde je. Ale tady byl kámen úrazu....  jak bývá zvykem tak první enduro test se neměří, ale bohužel tento se měřil už i v prvním kole. Svojí blbostí jsem si teda nadělil pěkně pomalý čas a bylo jasný, že na pořádný výsledek můžu zapomenout :-(  Při příjezdu do druhé časovky bylo i tady poměrně hodně najeto. Když jsme vjížděli do druhého kola tak nám bylo oznámeno, že z důvodu nepřízně počasí se pojedou jen dvě kola. Ikdyž  jsem si místama do prví časovky říkal že to budu mít s časem tak tak.... nakonec se tak nastalo a najel jsem si zase dost. Druhý cross test se jezdil kolem 2:10, já ho zajel asi 2:13 Cross už byl poměrně hodně rozježděnej a dost klouzal. Pak jsem se zase vydal na trať a už bylo místama docela dost vody a bahna. Některé výjezdy už byly vypuštěny a jezdilo se okolo. Po trati jsem dojížděl poměrně dost jezdců kteří byli ještě v prvním kole a bylo vidět, že toho mají docela dost. Když jsem přijel na endurotest tak jsem si řekl, že už nemam co ztratit a tak ho pojedu co to půjde. Celkem se mě dařilo až do osudného místa kde jsem blbě upadl a než jsem se posbíral tak jsem ztratil hodně času. Takže ani druhý endurotest nestál zanic. Tak jsem se pak už jen dovezl do cíle a počkal si ze zajímavosti na výsledky. Když jsem nakonec viděl časy tak to bylo strašné! Cross test jsem zajížděl poměrně dobře, ale enduro bylo příšerné. Nakonec to dopadlo na 4.místo  Očekával jsem o dost víc, ale nakonec jsem se pěkně svezl a trochu potrenoval...

Zpět