ISDE - den čtvrtý

05.11.2010 16:39
Čtvrtým dnem pokračovala 85. šestidenní. V kopcích okolo mexického města Morelia se opět nejvíce dařilo francouzskému trophy teamu, kterého jezdci ovládli všechny tři kategorie soutěže o světový pohár. Ve třídě E1 byl nejrychlejší Antoine Meo, který vede i průběžné pořadí této třídy, v E2, ale i absolutně, byl nejrychlejší Johnny Aubert, jenž zcela dominuje své třídě. V nejsilnější kategorii E3 vládl čtvrtému dni Christophe Nambotin, celkově je ale lídrem třídy jeho krajan Sebastien Guillaume. V boji o juniorský pohár si znamenitě počínají mladí Španělé, kteří vyhráli den a zvýšili své vedení v průběžné klasifikaci, kde mají bezmála pětiminutový náskok na druhé Švédy. Přituhuje ale v souboji o 3. pozici, kam se po 4. soutěžním dni vrátili Američané, ale ještě páté Finy dělí od 3. pozice jen několik sekund.
Ženám vládnou Francouzsky, které navíc již jako jediné ze všech startujících ženských týmů jedou v plné sestavě a proto se jejich celkové vítězství zdá být jasné, i když při tomto závodě není nikdy rozhodnuto až do posledního projetí cílem.
Klubová soutěž je z pohledu nejlepších týmů také jasně daná a první týmy prakticky jen pomalu natahují své odstupy. Bohužel problémy se tentokrát nevyhnuly jedinému českému týmu na 85. šestidenní, Motosportu Bozkov. Jeho nejlepší jezdec Jan Kudrnáč nedokončil včerejší den, když stop mu vystavil 7. test. Nejenže sám se v celkové klasifikaci propadl z nadějné pozice do závěru výsledkové listiny, ale především jeho tým díky dvěma hodinám zapisovaným u jeho jména klesl z 15. místa na aktuální 33. pozici.

A ještě malé info přímo od našich zástupců v klubové soutěži:

Dnes ve druhé časovce druhého kola se motor mé TE 449 zastavil. Nebyla to však chyba stroje, což jsem zjistil hned při prvním shlédnutí motocyklu. Na vaně jsem viděl olejovou skvrnu a na víčku spojky díru, a jak víme motor bez oleje prostě nejede. O to víc mě s..e, že si nejsem vědom toho,že bych udělal nějakou chybu, v terénu jaký nám tu servírují jsou kameny všude a v nepřeberném množství. Motocykl jsem dotlačil cca 1 km k hlavní silnici a čekal na příjezd našeho doprovodu s cílem dopravit nějak stroj do depa a pokusit se jej rozpohybovat. Naštěstí s notnou dávkou štěstí mě za chvíli objevil Farin s Karlem a za 200 pesos jsem na pumpě odchytli domorodce s pickupem. Motocykl jsme do depa dostali včas, bohužel motor se ne a ne točit. Vyměnili jsme víčko spojky, sundali kryt zapalování. Potom se nám klíčem podařilo s motorem pootočit. Následně jsme do válce nalili olej a s velkým očekáváním vše smontovali do hromady. Motor naštěstí po menším přemlouvání naskočil a tudíž jsem si vybral žolíka a k tomu časovou penalizaci dvou hodin.

Menší rozhovor s Milanem Kurfiřtem

Milane, tak jak hodnotíš dnešní den?

Milan K.: „Dnešek byl pro mě vyloženě očistcem, já nejsem zrovna excelentní šlapačkář. Výjezdy mi šli dobře, ale ve sjezdech jsem trpěl. Již jsem něco sjezdil, ale terény jaké dnes a včera jsem nikdy nejezdil. Nepřeberné množství kamenů, znovu říkám fakt mazec.

A jak se cítíš po těle?

Milan K.: „Teď po sprše jsem už v pohodě, cítím se dobře. Sice mi přibyli nějaké modřiny, ale to k tomuhle sportu patří“.

Co by jsi vzkázal domů?

Milan K.: „Všechny doma pozdravuji a doufám, že i přes dnešní smůlu nám dál budete držet palce a zůstanete našimi příznivci. Jako vy doma sledujete naše články, tak i my tady sledujeme Vaše vzkazy, pro nás a je to vynikající motivace a  podpora, za to děkujeme. “

Zpět