ISDE - den čtvrtý
05.11.2010 16:39A ještě malé info přímo od našich zástupců v klubové soutěži:
Dnes ve druhé časovce druhého kola se motor mé TE 449 zastavil. Nebyla to však chyba stroje, což jsem zjistil hned při prvním shlédnutí motocyklu. Na vaně jsem viděl olejovou skvrnu a na víčku spojky díru, a jak víme motor bez oleje prostě nejede. O to víc mě s..e, že si nejsem vědom toho,že bych udělal nějakou chybu, v terénu jaký nám tu servírují jsou kameny všude a v nepřeberném množství. Motocykl jsem dotlačil cca 1 km k hlavní silnici a čekal na příjezd našeho doprovodu s cílem dopravit nějak stroj do depa a pokusit se jej rozpohybovat. Naštěstí s notnou dávkou štěstí mě za chvíli objevil Farin s Karlem a za 200 pesos jsem na pumpě odchytli domorodce s pickupem. Motocykl jsme do depa dostali včas, bohužel motor se ne a ne točit. Vyměnili jsme víčko spojky, sundali kryt zapalování. Potom se nám klíčem podařilo s motorem pootočit. Následně jsme do válce nalili olej a s velkým očekáváním vše smontovali do hromady. Motor naštěstí po menším přemlouvání naskočil a tudíž jsem si vybral žolíka a k tomu časovou penalizaci dvou hodin.
Menší rozhovor s Milanem Kurfiřtem
Milane, tak jak hodnotíš dnešní den?
Milan K.: „Dnešek byl pro mě vyloženě očistcem, já nejsem zrovna excelentní šlapačkář. Výjezdy mi šli dobře, ale ve sjezdech jsem trpěl. Již jsem něco sjezdil, ale terény jaké dnes a včera jsem nikdy nejezdil. Nepřeberné množství kamenů, znovu říkám fakt mazec.
A jak se cítíš po těle?
Milan K.: „Teď po sprše jsem už v pohodě, cítím se dobře. Sice mi přibyli nějaké modřiny, ale to k tomuhle sportu patří“.
Co by jsi vzkázal domů?
Milan K.: „Všechny doma pozdravuji a doufám, že i přes dnešní smůlu nám dál budete držet palce a zůstanete našimi příznivci. Jako vy doma sledujete naše články, tak i my tady sledujeme Vaše vzkazy, pro nás a je to vynikající motivace a podpora, za to děkujeme. “
———
Zpět