Enduro Mšeno

07.09.2011 16:49

Tak máme za sebou další podnik v enduru. A myslím, že se pořadatelům docela povedl. Postavili krásnou trať s krásnýma pasážema a samozřejmě k tomu i dva odpovídající testy. Krostest byl namotán, jako již každoročně na poli kousek od depa. A i tento rok se jim to povedlo. Moc pěkná a dostatečně široká rychlostka, kde se člověk i pěkně rychle povozil :-). I enduro test byl moc pěkně postavený. Oproti minulému roku se jel v protisměru. Ale musím říct, že mě osobně se to opačně líbilo více. I tady byly krásné pasáže a myslím že nebylo nic, co by člověk mohl namítat. A navíc bylo tento rok krásné počasí, takže se neopakovala katastrofa z minulého roku :-).  Oba dva dny se startovalo v 9.00 hodin a první den se jely čtyři kola. Druhý den už nás pořadatelé trochu šetřil a jelo se jen na tři kola. První den se mě jelo celkem pěkně a v pohodě. Trať i erzety jsem si užíval a ani časy nebyly zase až tak strašné. Po prvním dnu mě to stačilo na osmé místo. Sice je pořád co zlepšovat, ale na tu bídu to docela jde :-). Druhý den se mě už tak pěkně nejelo...  od první minuty se mě nějak lepila smůla na paty. Nejdříve jsem na prvním endurotestu potratil sedlo. Nechápu jak se taková věc může stát, ale bohužel se stala. Takže první test jsem dojížděl bez sedla. Navíc sedlo už jsme nenašli, někdo byl rychlejší a tak se doma může těšit z nového sedla. Dále jsem si přišel k pár pěkným vosím štípancům... myslím že jich bylo dohromady asi sedm. No a aby toho v prvním kole neměl dost tak jsem si ještě na krostestu otočil koleno. Takže to první kolo jsem si to opravdu užil... No na konci druhého dne jsem si zase dojel pro osmé místo, sice jsem si to maloval trochu líp. Ale naštěstí jsem to dojel alespoň takhle. V celkovém hodnocení jsem poskočil na deváté místo a na místo před sebou ztrácím jen pár bodů. Tak se v Uhlířkách uvidí jak si to s Jirou Pošíkem dáme o tu osmičku :-).

Zpět