CC Libětice

21.04.2011 08:34

V sobotu 16.4. se uskutečnil první závod SteelPro Cupu v cross country v Liběticích. Za pěkného počasí se na startu sešlo cca 150 závodníků, kteří závodili v pěti kategoriích. Na závodníky čekala ryze přírodní trať, kde se střídali rychlé úseky s technickými pasážemi, kterým dominoval dlouhý kamenitý výjezd. Jeden okruh měřil 9km a ti nejrychlejší ho jezdili něco kolem 15minut. Hned ještě na začátek musím pochválit celou trať která se mě moc líbila. Celá trat byla dostatečně široká, krásný rychlý pasáže se střídaly s navazujícíma zatáčkama a jak jsem už napsal, tak zde bylo i pár horších míst... nějtěžší byl delší kamenitý výjezd. Myslím že s takovýmto okruhem by se nemusel nikdo stydět ani kdyby to byl závod mistráku. No prostě nádhera! No a teď k samotným závodům...  Pořadí na startovním roštu se losovalo, což nebyl vůbec špatnej nápad :-) Mě se podařilo si vylosovat první řadu, ale jak se ukázalo tak mě to nebylo nic platný. Po startu s motorem v klidu se mě nepodařilo dobře odstartovat a byl jsem tak v polovině startovního pole. Něco se mě podařilo popředjíždět, ale jakmile jsem se dostal ke zmíněnému výjezdu tak jsem zůstal stát za ostatníma jezdcema a musel jsem poměrně dlouho čekat. Navíc jsem se ve výjezdu zasekl i druhé kolo a bylo hotovo. Bohužel tak mě poodjeli všichni ostatní a tak jsem sice začal něco stahovat ale ztráta tak půl kola na prvního se už nedala dohnat...  navíc jsem první dvě kola bojoval s betonovýma rukama :-(   Nakonec jsem se prokousal na závěrečné 6 místo. Což není nic moc, ale myslím, že první tři jeli opravdu perfektně a ty jsem opravdu neměl šanci dojet. Takže věřím že na dalším závodě, který se jede v Domažlicích, to bude alespoň na bednu :-) Ale i tady si myslím že bude hodně rozhodovat start.

Takže na konec ještě jednou velkej dík za krásné závody! :-)  Jen ať je víc takovýchto závodů...

 

 

Zpět